Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Too cool for school

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Ти занадто крута, щоб бути як усі!

Саме так перекладається назва найвідомішого у Південній Кореї виробника косметики Too cool for school. Ця компанія була заснована у 2009 році, але вже незабаром почала співпрацювати з американськими дизайнерами та косметологами. Багато хто думає, що успішність бренду безпосередньо залежить від заокеанського маркетингу. І це правильне твердження, компанія має свої представники в Лондоні і Парижі, що досить рідко зустрічається в азіатських виробників.

Культовий корейський бренд краси Too Cool For School (TCFS) вперше досяг успіху, продаючи свою продукцію у своїх магазинах у Лондоні та Нью-Йорку, а також через роздрібні мережі, такі як Sephora та Nordstrom. Але в міру того, як популярність TCFS зростала, вони хотіли залучати онлайн-клієнтів для збільшення прибутку. Сучасний дизайн і висока якість Дивовижна, якісна корейська косметика для догляду за шкірою - не єдина причина, через яку TCFS накопичила таку популярність. Креативність і художній дизайн є суттєвими для бренду, а це означає, що кожна колекція продуктів має унікальну історію та індивідуальність, і для команди TCFS ця риса була важливою. Для якісного досягнення цієї мети компанія звернулася до міжнародних дизайнерів з метою розробки ексклюзивної упаковки для продукції. Адже краса не обмежується лише населенням Південної Кореї.


Сучасний дизайн та висока якість

Дивовижна, якісна корейська косметика для догляду за шкірою - не єдина причина, через яку TCFS накопичила таку популярність. Креативність і художній дизайн є суттєвими для бренду, а це означає, що кожна колекція продуктів має унікальну історію та індивідуальність, і для команди TCFS ця риса була важливою. Для якісного досягнення цієї мети компанія звернулася до міжнародних дизайнерів з метою розробки ексклюзивної упаковки для продукції. Адже краса не обмежується лише населенням Південної Кореї.

Усередині основного бренду є 13 напрямків краси, щоб максимально охопити жіночу аудиторію. Кожен продукт може розроблятися роками, адже метою компанії є не швидкий продаж, а справді якісний продукт для своєї колекції.

Також рисою TCFS вважається випуск косметичних продуктів як для жінок, так і для чоловіків.

Якщо розглядати популярність товарів на ринку, то в Європі переважають продажі лінійки Egg (заснована на яєчному білку та жовтку), а в країнах Азії, навпаки, краще продається декоративна косметика Too Cool For School.

Хочеться відзначити нічну маску Too Cool For School Pumpkin Sleeping Pack, яка має великий попит у наших покупців. Даний продукт заснований на гарбузі та квіткових екстрактах, що дозволяє не тільки зволожувати та підживлювати шкіру, але й надавати їй лікування, заспокійливу дію та прискорювати процес регенерації шкірних клітин.

Розгорнути
  • Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
    Порівняти
  • Увійдіть на сайт щоб
    додати товар в список бажань
    Порівняти
Вгору