Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Crest

Нова формула у догляді за зубами
Американський бренд Crest вийшов на ринок США в 1954 під назвою «Флуористан». Цьому передували дослідження Procter&Gamble. Групу вчених очолив професор Джозеф Мухлер. Разом із колегами Гаррі Деєм та Вільямом Х. Небергаллом вони розробили формулу зубної пасти, яка знижувала рівень руйнування зубів. Запатентував нове засіб Небергалл, а P&G виплачувала роялті використання патенту.

1960 року Американська асоціація дантистів підтвердила ефективність зубної пасти. Через два роки Crest - найбільш продаваний бренд на ринку з догляду за ротовою порожниною. 2005 року на 50-річчя бренд запустив акцію, суть якої полягала в тому, щоб подарувати сім'ям по всій країні гарні посмішки. Сьогодні торгова марка займає лідируючі позиції на ринку США, а також здобула визнання в інших державах. В Україні доступні всі 20 засобів для догляду за ротовою порожниною.

Чи є зв'язок між ротовою порожниною та здоров'ям всього організму
Одне з досягнень торгової марки Хрест у тому, що Американська хімічна асоціація визнала створену вченими формулу як відкриття за останні 100 років. Засіб рекомендується для застосування при наступних станах ротової порожнини:

неприємний запах із рота;
зубний наліт;
запалення десен;
чутливість;
плями на емалі;
тріщини.
Компанія просуває ідею, що стан зубів впливає на здоров'я загалом. У 2006 році Crest співпрацював з науковим журналом Scientific American, в якому публікувалися експертні висновки взаємозв'язку зубів та внутрішніх органів. Торгова марка просуває цю ідею у всіх країнах, де можна придбати продукцію бренду.

Американська біла посмішка можлива з правильним підбором засобів для догляду.

Розгорнути

Немає товарів

Вгору